Subject: Ed: Lasteaia laiendus
From: "Julia Allas" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 11:26:00 +0300

Tere

Palun registreerida Deltas.

Julia Allas

menetlusgrupi juht (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

5825 1707

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Anette Avvald <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 21. mai 2024 11:23
Adressaat: Julia Allas <[email-masked]>
Teema: Lasteaia laiendus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime konsulteerida lasteaia laienduse osas aadressil Tähe 4, Tartu (Tartu 
Eralasteaed Terake).

Soovime muuta lasteaia söögitoa ja nõudepesuruumi asukohta ning teha juurde 
ühe uue rühmaruumi. Palume, et tuleksite võimalusel kohale, et vaadata 
eelnevalt üle, milliseid muudatusi peame tegema, et eelnimetatud ruumid 
vastaksid kehtestatud tervisekaitse nõuetele. Võime vestleda ka telefoni 
teel 56695503 (Urmas Pai, Hariduse Edendamise SA haldusjuht) või 5087605 
(Anette Avvald, lasteaia direktor).

Heade soovidega

-- 

Anette Avvald

Eralasteaed Terake direktor

Tel +372 508 7605